piątek, 10 lipca 2015

Moje rzeczy z Lodo+informacja

Cześć! W dzisiejszym poście chciałam przedstawić Wam moje rzeczy z Lodovicą Comello. Na samym dole szukajcie informacji o dalszym funkcjonowaniu bloga. 
                                ZAPRASZAM DO OPISÓW I ZDJĘĆ!
To moje rzeczy z Lodo wszystkie razem:

Trzymam je w tym pudełku:

OKŁADKA NA TELEFON


Nie wiem, czy zauważyliście, że Lodovica ma taką samą. Podczas pobytu w Polsce (pierwszym razem), gdzy robiła selfie miała właśnie tą. 


To-jak widzicie-płyty Dudu ('Universo' i 'Mariposa') [porównanie] z autografami. Dwa z nich zdobyłam 9 maja w C.H. Arkadia w Warszawie. Jeden z krążków ('Mariposa' po lewej stronie) wygrałam w konkursie Good Music Productions. Jeśli jesteście zainteresowani przeczytaniem mojej pracy napiszcie w komentarzu.


To bilety na koncert Lodovica World Tour oraz zielona (papierowa) opaska, która oznacza, że mam miejsce na płycie. Pewnie nie wizicie, ale jest na niej numer: 030222. Kupowałam bilety na stronie Biletomat. Dokładniej opiszę Wam je kiedyindziej.


To są przedmioty potrzebne do akcji koncertowych przygotowanych na LodoLive. Przypominam:
-flaga Polski na 'Sin usar Palabras/Bez słów' (trybuny białe kartki, płyta czerwone)
-gwiazdki w obojętnie jakim kolorze (moja była z jednej strony z flagą Włoch, a z drugiej Polski) na 'Una nueva Estrella'
-białe serca na 'Historia Blanca'
-kartki z napisem 'We are family' na piosence o tym tytule
-balony na 'Todo el resto no cuenta' (przyznaję się bez bicia, że zapomniałam)



Zdjęcia wywołane w automacie w Fotojockerze. Polecam je, bo bardzo szybko drukują fotografie, które można przesłać ze swojego telefonu. 


Pocztówka ze sklepiku na koncercie. Chciałam kupić sobie koszulkę, ale bena była jak z kosmosu (80 złotych), a pocztówka kosztowała 15 złotych (niemało jak za karteczkę papieru z nadrukiem, ale chciałam mieć pamiątkę z wydarzenia).





Z tą pamiątką wiąże się śmieszna, ale krótka historia. W czasie oczekiwania na wpuszczenie do Areny jakiś mężczyzna robił nam zdjęcia. Jakaś dziewczyna zapytała, skąd on w ogóle jest. Pokazał nam naklejkę 'naszemiasto.pl'. Wtedy ktoś poprosił o taką i zaczął nam rozdawać te właśnie karteczki. Załapałam się! Postanowiłam nie przyklejać jej nigdzie, ale zachować jako pamiątkę z show Lodovici.




Jak widziecie, to książki Lodo. Dlaczego dwie? Jedna to polsa wersja, a druga orginał.Polską wersję językową mam z autografem i zakupiłam ją w dniu spotkania. Za to biografia po włosku przyszła (nie śmiejcie się, ale to prawda) z Luksemburga. 

                                            OGŁOSZENIA PARAFIALNE
1. TEMATYKA POSTÓW
Na tym blogu będą pojawiały się posty nie tylko o Lodo, ale i o:
-modzie (zestawy, ubierz się jak Lodo itp.)
-DIY (zrób to sam)
-rzeczy, które polecam (książki, muzyka, gry, seriale, filmy, jedzenie)

2. ILE POSTÓW DZIENNIE? KIEDY NASTĘPNY?
Myślę, że dziennie będę wstawiała maksymalnie dwa posty. Od razu chcę załatwić jedną sprawę. Jutro wyjeżdżam na działkę, gdzie nie mam zasięgu i Internetu tym bardziej, więc nie będę miała możliwości dodania czegokolwiek. Chcę też podziękować Oli Via za te dwa komentarze, które bardzo mnie zmotywowały. Kiedy będzie więcej czytelników będę organizowała konkursy i zabawy. Jeszcze dziś spodziewajcie się kolejnego ;)


                          A WY? JAKIE GADŻETY Z LODO MACIE?
                PS.: FILMIK PODLINKOWAŁAM WAM STRONĄ LODOVICI




                                                                 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz